Zdrowo&Szybko

sobota, 5 kwietnia 2014

Filet z Mintaja:-)

            Dzisiaj na obiadek postanowiłam zrobic w końcu rybkę :-)
 W tym celu oczywiście zakupy w Biedronce :-)




Mintaj -no może to nie najlepsza rybka, ale nie zjem innych niż filety. Po drugie kupno ryb z odpowiedniego żródła trochę kosztuje a nie mam takowego w pobliżu. 
100 g tej rybki to ok 70 kcal.
A więc położyłam kostke na folii przyprawiłam do smaku : sól, pieprz ziołowy i ciemny, papryka słodka , świeża pietruszka , ząbek czosnku i oczywiście kilka kropelek mojego cudownego oleju ryżowego:-) Zawinęłam i na patelkę dosłownie 10-15 min na małym ogniu. Wyszła super:-)))

Rybka nie pozostała sama sobie . Ugotowałam do tego ryż brązowy 
 ( oczywiście zjadłam jedyne 50 g , czyli połowę jednego woreczka). Oraz przygotowałam śliczną wiosenną sałatkę: sałata masłowa, rzodkiewka, pomidor, szczypiorek i jogurt naturalny przyprawione do smaku pieprzem ziołowym i solą.

Całośc wyszła Bardzo Pyszna i Zdrowa :-)


A 2 godzinki po obiadku przyszedl pomysł na takie cudo:-)
Nowy blender sprawuje się super! Koktajl z truskawek, banana i jogurtu naturalnego wyszedł po prostu świetny.
Życzę Smacznego:-)  
Spróbujcie same;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz