Zdrowo&Szybko

sobota, 12 kwietnia 2014

Moje PRZEKĄSKI:-)

Myślę, że każdy ma czasem ochotę coś przekąsic od tak po prostu . Niby najedzeni , ale z nudów przydało by sie coś porobic i najczęściej sięgamy po...JEDZENIE większych lub mniejszych gabarytów , kalorii itp. 
A już najgorzej doprowadzic do bycia tak głodnym , że jest nam obojętne co, byle by coś zjeśc i wtedy to sięgamy najczęściej po najgorsze "świństwa " i napychamy się dosłownie wszystkim co popadnie:-( 
A bo to dlatego, że nie mamy czasu  kupic, przygotowac lub po prostu akurat zapomnieliśmy zrobic mądre zapasy:-( i w domu nie zostało nic zdrowego i na szybko:-)
Myślę ,że takich sytuacji nie unikniemy . nikt nie jest idealny;-)
Warto miec wtedy w domu zawsze to coś co zaspokoi nasze pragnienia i zachcianki , podniesie poziom cukru i miło połaskocze Nasze podniebienie:-))
Znalazłam dla siebie dwie takie propozycje, które moim zdaniem świetnie się nadają na każdą porę dnia , w każdym miejscu i czasie. Zdjęc trochę będzie , ale chciałam Wam pokazac wszystko od A-Z ;-)  
Oto one:





Świetna alternatywa dla tych którzy uwielbiają chipsy . 
Smaki tez są różne: ser, 7 warzyw, pizza, włoskie, z czosnkiem.
Byc może są jeszcze jakieś , ale te które wymieniłam osobiście jadłam wiec moge powiedziec , że są pyszne, dla mnie świetna propozycja i często po nie sięgam:-)




Te ciasteczka to rownież moja ulubiona przekąska.
Uwielbiam słodycze wiec to dla mnie super rozwiązanie żeby nie opychac sie czekoladami , batonami itp. 
W smaku są pyszne i jakby z kawałkami rodzynek i czekolady ,które idealnie pieszcza podniebienie :-)
Pakowane po 4 ciasteczka w jednym opakowaniu a opakowań w pudełku 6 więc spokojnie można sobie wrzucic jedno do torebki i bedziemy miały cos pod ręką w razie "W".
A i dla dzieci to super sprawa -wiem z własnego doświadczenia, bo moja córka wyjadła większą połowę pudełka;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz